Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłży

Cykl spotkań w ramach Programu Profilaktycznego Przeciwdziałającemu Nadużywaniu Alkoholu oraz Zapobiegającemu Narkomanii realizowanego w Gminie Iłża.

Utworzono dnia 27.09.2022

Cykl spotkań w ramach Programu Profilaktycznego Przeciwdziałającemu Nadużywaniu Alkoholu oraz Zapobiegającemu Narkomanii realizowanego w Gminie Iłża pt. „Konstruktywne spędzanie czasu wolnego w okresie wakacyjnym”.

Miło nam poinformować, iż Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej wraz z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Iłży zakończył cykl spotkań w ramach programu profilaktycznego przeciwdziałającemu nadużywaniu alkoholu oraz zapobiegającemu narkomanii realizowanego w Gminie Iłża pt. „Konstruktywne spędzanie czasu wolnego w okresie wakacyjnym”.

Spotkania odbywały się w miesiącu czerwcu, sierpniu i wrześniu b.r.:

- 10 czerwca odbył się Festyn Rodzinny z okazji Dnia Dziecka dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych z naszej gminy. Na terenie Miejsko Gminnego Ośrodka Sporu i Rekreacji w Iłży, zabawę uatrakcyjniało animatorzy z Centrum Elitarnej Edukacji oraz Namiot Profilaktyczny z Krakowa.

- 26 sierpnia 30 osobowa grupa dzieci odbyła spacer po naszym urokliwym miasteczku. Zgodnie z programem rozpoczęliśmy filmem animowanym, pt. „Rekiny kontra Foki” w Centrum Kultury i Turystyki w Iłży.

Śladem przygody zwiedzaliśmy zabytki turystyczne Iłży. Zainteresowaniem cieszyła się wizyta w Muzeum Regionalnym, gdzie pod profesjonalnym okiem Pani Dyrektor, podziwialiśmy ceramikę Iłżecką oraz poznawaliśmy dzieje miasta i regionu. Gwoździem programu było zwiedzanie nowo odrestaurowanego Zamku Biskupów Krakowskich z XIV w.

Spacer zakończyliśmy w miłej atmosferze przy ognisku, pieczeniu kiełbasek i słodkim poczęstunku.

- 03 września odbyło się ostatnie spotkanie z cyklu „Konstruktywne spędzanie czasu wolnego w okresie wakacyjnym” w ramach realizacji programu profilaktycznego.

Autokarem z Iłży wraz z 30 dzieci przejechaliśmy do Nadleśnictwa w Marculach. Wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania ogrodu botanicznego – Arboretum. Gdzie mieliśmy okazję wraz z panem leśniczym podziwiać kolekcję drzew i krzewów oraz mini zwierzyniec.

Animatorzy poprzez zabawy integracyjne na świeżym powietrzu uatrakcyjniali nam kilkugodzinny pobyt na terenie Nadleśnictwa Marcule, między innymi  poprzez zabawy taneczne, kącik plastyczny, zabawy muzyczne, malowanie buziek, bańki mydlane i wiele, wiele innych…

Tego dnia miło spędziliśmy czas wspólnie z dziećmi przy ognisku i słodkościach.

Dziękujemy Giełdzie „Rolno – Spożywczego Rynku Hurtowego” S.A. w Radomiu oraz Piekarni Szczepan Krakowiak za okazane serce i wsparcie podczas organizacji tych wydarzeń.

Godziny otwarcia:

Poniedziałek
                       800-1600
Wtorek                       730- 1530
Środa                       730- 1530
Czwartek                       730- 1530
Piątek                       730- 1530

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.