Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłży

Informacja o pracy Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłży

Utworzono dnia 11.10.2020

Z uwagi na aktualną sytuację panującą w kraju związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID - 19, mając na względzie troskę o zdrowie mieszkańców oraz pracowników Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłży od 12 października 2020 roku do odwołania nastąpi zmiana w organizacji pracy.

  1. Do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej mogą wejść tylko osoby, które umówiły się telefonicznie bądź za pomocą poczty elektronicznej @mail z danym pracownikiem Ośrodka.
  2. Przed wejściem każda osoba będzie musiała wypełnić ankietę wstępnej kwalifikacji oraz zdezynfekować dłonie. Obowiązkowa jest maseczka zasłaniająca nos i usta.
  3. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłży jest czynny niezmiennie od poniedziałku do piątku.
  4. W budynku przy ul. Garbarskiej 5 w Punkcie wydawania i przyjmowania wniosków oraz skierowań do otrzymania pomocy żywnościowej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa może przebywać w jednym czasie tylko 2 interesantów.

Zachęcamy Państwa do składania wszelkiej dokumentacji i wniosków drogą elektroniczną na adres: mgops@ilza.pl lub za pomocą platformy ePUAP.

Osoby chcące uzyskać jakiekolwiek informacje dotyczące świadczeń oraz Karty Dużej Rodziny  proszone są o kontakt telefoniczny pod niżej wymienionymi numerami:

  • Dział Świadczeń rodzinnych, wychowawczych i Funduszu Alimentacyjnego 48 341 22 57
  • Dział Pracy socjalnej i usług opiekuńczych (pracownicy socjalni) 48 341 22 18, 48 341 22 40
  • Dział Organizacyjno – Administracyjny (Karta Dużej Rodziny) 48 341 22 34

 

Godziny otwarcia:

Poniedziałek
                       800-1600
Wtorek                       730- 1530
Środa                       730- 1530
Czwartek                       730- 1530
Piątek                       730- 1530  


Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.