Informacja o pracy Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłży
Z uwagi na aktualną sytuację panującą w kraju związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID - 19, mając na względzie troskę o zdrowie mieszkańców oraz pracowników Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłży od 12 października 2020 roku do odwołania nastąpi zmiana w organizacji pracy.
- Do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej mogą wejść tylko osoby, które umówiły się telefonicznie bądź za pomocą poczty elektronicznej @mail z danym pracownikiem Ośrodka.
- Przed wejściem każda osoba będzie musiała wypełnić ankietę wstępnej kwalifikacji oraz zdezynfekować dłonie. Obowiązkowa jest maseczka zasłaniająca nos i usta.
- Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłży jest czynny niezmiennie od poniedziałku do piątku.
- W budynku przy ul. Garbarskiej 5 w Punkcie wydawania i przyjmowania wniosków oraz skierowań do otrzymania pomocy żywnościowej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa może przebywać w jednym czasie tylko 2 interesantów.
Zachęcamy Państwa do składania wszelkiej dokumentacji i wniosków drogą elektroniczną na adres: mgops@ilza.pl lub za pomocą platformy ePUAP.
Osoby chcące uzyskać jakiekolwiek informacje dotyczące świadczeń oraz Karty Dużej Rodziny proszone są o kontakt telefoniczny pod niżej wymienionymi numerami:
- Dział Świadczeń rodzinnych, wychowawczych i Funduszu Alimentacyjnego 48 341 22 57
- Dział Pracy socjalnej i usług opiekuńczych (pracownicy socjalni) 48 341 22 18, 48 341 22 40
- Dział Organizacyjno – Administracyjny (Karta Dużej Rodziny) 48 341 22 34